Árajánlat

Oldalunkon "ajánlat kosár" rendszer működik, ami hasonló a webáruházakban megismert kosarakhoz. A kiválasztott egyedi pendrive-okat a kosárba helyezzük, ezután az összes kosárba helyezett termékre árajánlatot kérhet egyszerre.

Ajánlat kosár

Az Ön kosara jelenleg üres.

Válasszon egyedi pendrive formát!

Egyedi formájú pendrive
az Ön egyedi pendrive formája

Wristband
parakord karkötőbe ágyazott, logózható egyedi pendrive

2in1 swivel pendrive
okoseszközökkel is használható logózható egyedi pendrive

Swivel reklám pendrive
logózható egyedi pendrive több színben

Rapid egyedi pendrive
logózható műanyag reklám pendrive többféle színben

Rio egyedi pendrive
logózható műanyag alap pendrive

Bogota egyedi pendrive
kapszula formájú logózható egyedi pendrive többféle színben

Mini twist egyedi pendrive
kifordítható egyedi pendrive fémből többféle színben

Sydney reklám pendrive
logózható műanyag toll pendrive

Wallet kártya pendrive
bankkártya formájú és méretű egyedi pendrive

Matsuri reklám pendrive
logózható szilikon karpánt pendrive

Evento egyedi pendrive
logózható passtartó pendrive

Stockholm egyedi pendrive
elegáns, praktikus, gravírozható fém pendrive

Tokyo egyedi pendrive
elegáns, praktikus gravírozható fém pendrive

Mini Clip egyedi pendrive
egyedi csiptethető pendrive többféle színben

Boston toll pendrive
emblémázható, gravírozható elegáns toll pendrive

Sagano egyedi pendrive
logózható, gravírozható bambusz vagy fa, pendrive

Milano bőr pendrive
emblémázható, gravírozható egyedi bőr pendrive

Texas bőr pendrive
emblémázható, gravírozható bőr pendrive kulcstartóval

Vancouver egyedi pendrive
logózható, gravírozható elagáns fa+üvegkristály egyedi pendrive

Orlando egyedi pendrive
logózható, gravírozható fém+üvegkristály egyedi pendrive

Oregon fa pendrive
emblémázható, gravírozható exkluzív fa vagy bambusz pendrive

Bordeaux parafa pendrive
Különleges, borosdugó formájú parafa pendrive

"Üzenet a palackaban"
különleges, emblémázható parafa pendrive üvegcsében

Basel kulcs pendrive
kifordítható kulcs formájú bőr pendrive

Sörnyitó pendrive
praktikus, logózható egyedi pendrive

Válasszon egyedi pendrive dobozt!

4PDO-01
Emblémázható áttetsző fehér műanyag doboz, kétféle szivacsbetéttel.

4PDO-02
Emblémázható ablakos fém doboz, fekete puha szivacs betéttel.

4PDO-03
Emblémázható fém toll pendrive doboz, fekete puha szivacs betéttel.

4PDO-05
Mágnessel zárható, emblémázható, exkluzív karton doboz, fekete bevonattal, kétféle szivacs betéttel.

4PDO-06
Emblémázható, áttetsző fehér műanyag kártya pendrive doboz, fehér tömörszivacs betéttel.

4PDO-07
Emblémázható, kör alakú, ablakos fém doboz, fekete puha szivacs betéttel.

4PDO-08
Emblémázható, elegáns bambusz doboz elhúzható tetővel kétféle szivacs vagy faforgács betéttel.

4PDO-09
Emblémázható, áttetsző fehér műanyag toll pendrive doboz, fehér keményszivacs betéttel.

4PDO-10
Különleges áttetsző szilikonfóliás display doboz. A dobozt összezárva, a fólia felveszi a pendrive formáját.

 

Hogyan működik a rendszer?

  • Válasszon formát

    Egymás után több terméket is kosárba helyezhet, és egyszerre kérhet árajánlatot rájuk, csak adja meg a darabszámokat, és válasszon kapacitást.

  • Küldje el elképzeléseit

    Megvan már a terve? Ossza meg velünk elképzeléseit! Űrlapunkon feltöltheti a terveket arról, amit egyedi pendrive-ként szeretne viszontlátni. Munkatársaink egyeztetnek a részletekről és ajánlatot tesznek írásban.

  • Ingyenesen megtervezzük

    Amennyiben elfogadta árajánlatunkat, visszaigazoljuk, majd ingyenesen elkészítjük a látványtervet, vagy a 3D terveket.

  • Életre keltjük a terveket

    Ha minden részletben sikerült megegyeznünk, indulhat a gyártás. Az egyedi formájú termékeknél a gyártási idő 15-20 nap, az emblémázható pendrive-ok esetében 10-15 nap, illetve az expressz kategóriájú termékeknél 8 nap.

  • Feltölthetjük promóciós anyagait

    Ingyenesen feltöltjük minden egyes pendrive-ra digitális reklámanyagait, és igény esetén szintén díjmentesen telepítünk webkey, vagy automatikus indítási funkciót is. Az elkészült termékeket, a választott csomagolásban, dobozolva, díjmentesen kiszállítjuk.

 
x

Adatkezelési Irányelvek

Kérjük olvassa el az alábbiakban összefoglalt Adatkezelési Irányelveinket, mert ebből a tájékoztatóból megismerheti a weboldalunkon megadott személyes adatai kezelésével kapcsolatos tudnivalókat, illetve az adatkezeléssel kapcsolatos jogait is.

Jelen tájékoztató anyagot, az Európai Unió 2016/679 számú Általános Adatvédelmi Rendeletének [a továbbiakban: GDPR] megfelelően, 4PRO Kft. (cégjegyzékszáma: 13-09-116896, székhelye: 2347 Bugyi, Nőszirom utca 2.), továbbiakban: Adatkezelő teszi közzé, az általa a quazar.hu (https://www.reklampendrive.hu) weboldal (továbbiakban: weboldal) használatával megvalósuló adatkezeléssel kapcsolatban.

Adatkezelési Irányelveink érvényességi ideje: 2018. május 25-től

Adatkezelő adatai

Adatkezelő neve: 4PRO Korlátolt Felelősségű Társaság
Adatkezelő székhelye: 2347 Bugyi, Nőszirom utca 2.
Adatkezelő adószáma: 14149933-2-13
Adatkezelő cégjegyzékszáma: 13-09-183249
Adatkezelő weboldala: https://www.reklampendrive.hu
Adatkezelő telefonszáma: 06-70-984-2908
Adatkezelő email címe: info[kukac]reklampendrive.hu
Adatkezelő képviselője: Pavella János ügyvezető

Adatkezelés helye

  • 2347 Bugyi, Nőszirom utca 2. (4PRO Kft.)
  • 1132 Budapest, Victor Hugo utca 11-15. (Tera Host Kft. tárhelyszolgáltató)
  • 1106 Budapest, Fehér út 10. (E.N.S. Zrt. hírlevél szolgáltató)

Számunkra kiemelt fontosságú cél, a weboldal látogatói, valamint a weboldalon listázott termékek, vagy tevékenységünk iránt érdeklődők (együtt: érintettek) által rendelkezésre bocsájtott személyes adatok védelme, az érintettek információs önrendelkezési jogának biztosítása.

Elkötelezzük magunkat az érintettek személyes adatainak oly módon történő kezelése mellett, amely a vonatkozó hatályos jogszabályoknak teljes körűen eleget tesz. Adatkezelőként a személyes adatokat bizalmasan, a hatályos jogszabályi előírásokkal összhangban kezeljük, gondoskodunk azok biztonságáról, megtesszük azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítjuk azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályi rendelkezések és más ajánlások érvényre juttatásához szükségesek.

Jelen tájékoztatóban részletes tájékoztatást nyújtunk a kezelt személyes adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységről.

Milyen célból kezelünk személyes adatokat?

Árajánlatot kérő partnereink, vásárlóink és viszonteladó partnereink személyes adatait a weboldalon üzemeltetése, illetve a webáruházban található termékek értékesítésének lebonyolítása és/vagy népszerűsítése (marketing tevékenység) céljából kezeljük.

Milyen jogalapokon kezelünk személyes adatokat?

Itt felsoroljuk, hogy milyen jogalapon kezelünk személyes adatokat, és azt is, hogy pontosan milyen típusú személyes adatokat kezelünk:

  • A weboldalon listázott termékekkel kapcsolatos árajánlat kérések teljesítéséhez (árajánlat készítés)
    • Kezelt személyes adatok: vezetéknév, keresztnév, cégnév, telefonszám, email cím, céglogó)
    • Jogalapok: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont, azaz személyes adatait az Ön konkrét hozzájárulásával kezeljük; GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont, azaz az adatkezelés az Önnel kötött szerződés teljesítéséhez szükséges.
  • A weboldalon listázott termékekkel kapcsolatos adásvételi szerződések teljesítéséhez (kiszállítás és számlázás)
    • Kezelt személyes adatok: vezetéknév, keresztnév, végnév, szállítási cím, telefonszám, email cím, vásárláshoz kapcsolódó pénzügyi adatok, számlázási név és cím)
    • Jogalapok: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont, azaz személyes adatait az Ön konkrét hozzájárulásával kezeljük; GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont, azaz az adatkezelés az Önnel kötött szerződés teljesítéséhez szükséges.
  • Marketing tevékenységhez kapcsolódó adatok (hírlevél küldés, kedvezményes ajánlatok)
    • Kezelt személyes adatok: vezetéknév, keresztnév, email cím, hírlevél leiratkozás
    • Jogalapok: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont, azaz személyes adatait az Ön konkrét hozzájárulásával kezeljük

Mennyi ideig kezeljük a személyes adatokat?

Személyes adatokat az alábbi időtartamban kezeljük:

  1. weboldalon listázott termékekre vonatkozó árajánlat kérések teljesítéséhez kapcsolódó adatok – az Ön hozzájárulásának visszavonásáig,
  2. weboldalon listázott termékekre vonatkozó adásvételi szerződések teljesítéséhez kapcsolódó adatok – szerződések teljesítését követő 5 év,
  3. marketing tevékenységhez kapcsolódó adatok - az Ön hozzájárulásának visszavonásáig

Azokat az iratoknak, amelyek a számviteli nyilvántartások alapjául szolgálnak, 8 év a megőrzési ideje.
A fent meghatározott időtartamon túl is szükséges lehet a személyes adatoknak a megőrzése amennyiben, folyamatban lévő bírósági vagy egyéb jogi eljárások során, az irányadó jogszabályoknak való megfelelés igazolása, jogi igény előterjesztése, érvényesítése vagy védelme érdekében arra szükség van.

Sütik alkalmazása

A weboldal cookie-kat (továbbiakban: sütik) használ annak érdekében, hogy fokozzuk a vásárlói élményt és teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk érintettek részére. A weboldal használatával elfogadja a sütik használatának feltételeit.

A böngésződben elhelyezett sütiket bármikor letilthatja vagy törölheti is, a böngészőjének beállítások menüpontjában, a „sütik törlése” opcióval. A sütik törlésével illetve tiltásával weboldal bizonyos funkciói nem lesznek elérhetőek, de természetesen termékeinkre ettől függetlenül árajánlatot kérhet a reklampendrive.hu weboldalon.

Személyes adatokat kezelő adatfeldolgozók

Személyes adatokhoz kizárólag vezető tisztségviselőink, illetve az itt felsorolt adatfeldolgozók (kizárólag a tevékenységük ellátásához szükséges körben) ismerhetnek meg.
Adatfeldolgozók közreműködését az alábbi tevékenységekhez vesszük igénybe:

  • 4PRO Kft. (2347 Bugyi, Csenkesz u.12.) – marketinggel, számviteli és pénzügyi szolgáltatásokkal, ügyfélszolgálattal, csomagolással, logisztikával összefüggő adatok.
  • Tera Host Kft. (1132 Budapest, Victor Hugo utca 11-15.) – tárhely szolgáltatással, adattárolással, adatfeldolgozással összefüggő adatok.
  • GLS Kft. (2351 Alsónémedi, Európa utca 2.) – csomagkézbesítéssel összefüggő adatok.
  • Sprinter Futárszolgálat Kft. (1097 Budapest, Táblás utca 39.) – csomagkézbesítéssel összefüggő adatok.
  • E.N.S. Informatikai és Rendszerintegrációs Zrt. – hírlevél szolgáltatással összefüggő adatok.
  • Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square,Grand Canal Harbour Dublin2, Ireland) - hirdetések, személyes adatokat nem tartalmazó látogatottsági statisztikák.
  • Google Ireland Limited (Gordon House Barrow Street Dublin 4. Ireland) - hirdetések, személyes adatokat nem tartalmazó látogatottsági statisztikák.

Az Adatkezelő által igénybe vett adatfeldolgozók között harmadik országbeli adatfeldolgozók a következők:

  • Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square,Grand Canal Harbour Dublin2, Ireland)
  • Google Ireland Limited (Gordon House Barrow Street Dublin4. Ireland)

Adatkezelő a webáruházban listázott termékekre vonatkozó adásvételi szerződések teljesítéséhez kapcsolódó, vagy a marketing céllal kezelt személyes adatokat sem a fenti felsorolt, sem egyéb harmadik országbeli magánszemély, jogi személy vagy szervezet részére nem továbbítja.

Adatbiztonság

Érintettek személyes adatait tároló szerverek megfelelő biztonsági rendszerekkel védett, illetéktelenek által semmilyen módon hozzá nem férhető szerverteremben kerültek elhelyezésre. A weboldalt kiszolgáló szerverekhez távolról hozzáférni teljes körűen csak különösen titkosított csatornán van mód, kizárólag olyan személyek számára, akiknek erre szüksége van a szerver üzemeltetéséhez.

Az érintettek jogai

Hozzáférési jog
Érintett jogosult vagy arra, hogy visszajelzést kapjon tőlünk arra vonatkozóan, hogy személyes adataid kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és az adatkezeléssel kapcsolatos – a GDPR 15. cikkében meghatározott - információkhoz hozzáférést kapjon.

Helyesbítéshez való jog
Érintett jogosult arra, hogy kérésére késedelem nélkül helyesbítsük a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, kérheti, hogy a hiányos személyes adatait kiegészítsük.

Törléshez való jog
Érintett jogosult arra, hogy kérésére indokolatlan késedelem nélkül töröljük a rá vonatkozó személyes adatokat, ha a GDPR 17. cikkében meghatározott feltételek fennállnak, így különösen, ha a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtöttük vagy más módon kezeltük, vagy ha visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását és az adatkezelésnek nincs más jogalapja. A törléshez való jogot nem gyakorolhatja, ha az adatkezelés jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez szükséges.

Korlátozáshoz való jog
Érintett jogosult arra, hogy kérésére korlátozzuk az adatkezelést, ha a GDPR 18. cikkében meghatározott feltételek fennállnak, így különösen, ha vitatja a személyes adatok pontosságát; vagy az adatkezelés jogellenes és ellenzi az adatok törlését, vagy tiltakozott az adatkezelés ellen.

Adathordozhatósághoz való jog
Érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa rendelkezésünkre bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik Adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályoznánk. Ennek feltétele, hogy az adatkezelés érintett hozzájárulásán alapul és automatizált módon történik.

Hozzájárulás visszavonásának joga
Érintett jogosult arra, hogy az adatkezeléshez adott hozzájárulásodat bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.

Panasztétel, bírósági jogorvoslat

Magyarországon az adatvédelmi felügyeleti hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., ugyfelszolgalat@naih.hu).
Jogosult vagy arra, hogy a felügyeleti hatóságnál panaszt tegyél, ha megítélésed szerint a rád vonatkozó személyes adatok kezelése sérti a Rendeletet. A felügyeleti hatóság döntésével szemben bírósági jogorvoslatra vagy jogosult.

Amennyiben úgy véled, hogy személyes adataid kezelése nem a Rendeletben foglaltaknak megfelelően történt és ezzel megsértettük a Rendelet által biztosított jogaidat, bírósághoz fordulhatsz.
Magyarországon az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszékek hatáskörébe tartozik. Velünk szemben indított perben főszabály szerint a Fővárosi Törvényszék illetékes.

Személyes adatok forrása

A személyes adatokhoz Érintett konkrét hozzájárulásával jutunk hozzá, a weboldal használata során.

x

Általános Szerződési Feltételek

Szállító adatai:

4PRO Kft. 2347 Bugyi, Nőszirom u.2.
Adószám: 14149933-2-13

Általános feltételek:

 

  1. A honlapon feltüntetett, és az árajánlatban szereplő áraink az áfát és a szállítási költséget nem tartalmazzák (ez utóbbi nettó 100.000 ft érték felett ingyenes). Az ármódosítás jogát fenntartjuk.
  2. Megrendeléseiket kérjük írásban, lehetőleg e-mail formájában elküldeni. Telefonon bediktált megrendelések teljesítéséért felelősséget nem vállalunk.
  3. A megrendelésnek minden esetben tartalmaznia kell a következő adatokat: termék megnevezése vagy cikkszám, szín, méret, mennyiség, kért szállítási mód és időpont, cím, emblémázási mód, grafikai anyag, megrendelő és ügyintéző neve, valamint elérhetősége.
  4. Honlapunkon megtalálja termékeink leírását és a megrendelés összeállításában segítséget nyújtó kollégák elérhetőségeit.
  5. A honlapunkon látható színek csak tájékoztató jellegűek, a valóságtól a nyomtatás módjától függően eltérhetnek.
  6. Amennyiben termékeinket továbbértékesíti, az átvett termékre vonatkozó, a forgalomba hozatal országa szerinti törvényben meghatározott módon való végfelhasználói tájékoztatás a továbbértékesítő feladata.
  7. A gyártási technológiánkból fakadóan a különböző termékcsoportoknak eltérő a minimálisan gyártható mennyisége. A minimálisan gyártható mennyiségek felől érdeklődjön kollégáinknál.
  8. A mintaelfogadás a grafikai látványterv és a gyártóbázisunkon lévő első mintákról készített fotók alapján történik (ezekből több is készül, pantone kódokkal együtt).
  9. Rendelés/rendelés-rész visszavonása, módosítása esetén automatikusan 15 % kezelési költséget számítunk fel. Ezért kérünk minden kedves megrendelőt, hogy rendelését csak tényleges igény esetén juttassa el hozzánk. Árukészletünk felesleges foglalása, az áru összekészítése, számlázása, majd visszatárolása akadályozza a rugalmas kiszolgálást.

 

Szállítási feltételek:

 

  1. Termékeink a 2347. Bugyi, Nőszirom utca 2. szám alatti telephelyünkről kerülnek igény szerint átadásra, vagy kiszállításra.
  2. Nettó 100.000 Ft/rendelés/cím felett Magyarország területén ingyenes a kiszállítás.
  3. A nettó 100.000 Ft értéket el nem érő megrendelések, rendeléshátralékok kiszállításakor szállítási költséget számolunk fel.
  4. A GLS futárszolgálattal történő kiszállítás költsége Magyarországon belül 1490 Ft+Áfa/karton.

 

Fizetési kondíciók:

 

  1. Az alkalmazott fizetési kondíció minden esetben szerepel a megrendelési forma nyomtatványon.
  2. Fizethet banki átutalással, vagy készpénzben pénztárunkban, irodánkban.
  3. Az átutalásos számlák összegének legkésőbb a fizetési határidő napján a számlánkra kell érkeznie. Késedelmes fizetés esetén a kiszállítás visszatartásának/szüneteltetésének, valamint a törvény által előírt késedelmi kamat kiszámlázásának jogát fenntartjuk, akár előzetes tájékoztatás nélkül is. Cégünk késedelmes fizetés esetén automatikusan kiszámlázza a megrendeléskor átvállalt, és a rendes ütemben történő számlakiegyenlítés során díjmentesen végzett munkálatok díjait és egyéb költségeket: film, grafikai munkadíj, klisé, szerszám, stb. Ismétlődő késések esetén a fizetési módot átutalásos számlázásról automatikusan készpénzes fizetésre módosíthatjuk.
  4. Euro-ban és USD-ban történő számlázás és számlakiegyenlítés lehetséges, igény esetén, kérjük, egyeztessen értékesítő munkatársunkkal.

 

Teljesítés:

A teljesítés határideje raktárkészletünktől, a hivatalos megrendelés beérkezésétől, amennyiben az ajánlatban előleg szerepel, úgy az előleg beérkezésétől, illetve a jóváhagyott grafikai látványterv megküldésétől függ.

A rendelés menete:

 

  1. Cégünk előzetes elküldött árajánlata alapján a Megrendelő jelzi vételi szándékát.
  2. A 4PRO Kft. rendelés-visszaigazolást állít ki.
  3. A Megrendelő a visszaigazolás ellenőrzése után a rendelés-visszaigazolást cégszerűen aláírva visszaküldi.
  4. Cégünk a Megrendelővel érvényben lévő fizetési kondíciók alapján díjbekérőt, előlegszámlát állít ki, vagy halasztott fizetési határidős megrendeléskor az egyedi megállapodás szerinti feltételeknek megfelelően jár el.
  5. A Megrendelő az ellenértéket átutalja, egyéb esetben lásd 4. pont.
  6. A 4PRO grafikai látványtervet készít.
  7. A Megrendelő a látványtervet ellenőrzi, és cégszerűen aláírva visszaküldi.
  8. A 4PRO elindítja a gyártást.
  9. Kiszállítás előtt a 4PRO az előzetesen elfogadott fizetési kondícióknak megfelelően számláz.
  10. Előreutalásos rendszerben a Megrendelő az ellenértéket átutalja, vagy a teljesítés az egyedi kondíciók alapján történik.
  11. Kiszállítás.

 

Rendelés, visszaigazolás:

 

  1. A jóváhagyott megrendelési visszaigazolás minden esetben szerződésnek minősül! 
  2. A megrendelés visszaigazolása tartalmazza a szerződő felek, a kapcsolattartók, a szerződés tárgya, határideje, a szerződési díj, fizetési mód, és fizetési határidő pontos adatait!
  3. A megrendelés csak a visszaigazolás részünkre történő, megrendelő nevében eljáró személy aláírásával és megrendelő céges bélyegzőjével ellátott visszaküldését követően érvényes, mellyel megrendelő elismeri, hogy a szerződés tartalmát megismerte, és akaratával egyezően azt elfogadta. 
  4. A megrendelés visszaigazolás elfogadottnak tekintendő aláírás és lebélyegzés nélkül is abban az esetben, ha a megrendelő emailben jelzi a visszaigazolás jóváhagyását és az előleg átutalásra került. A rendelés ezután történő visszavonásából/módosításából származó költségek a megrendelőt terhelik.
  5. A fent megadott elkészülési idő csak azon esetben érvényes, ha a megrendelő a megrendelés-visszaigazolást annak kibocsátásától számított 24 órán belül részünkre visszaküldi.
  6. Érdekmúlásra hivatkozva késedelmes teljesítés esetén a megrendelő a megrendeléstől csakis abban az esetben állhat el, ha az érdekmúlás tényét és a hozzá köthető időpontot a megrendelésében egyértelműen és ellentmondás nélkül feltüntette.
  7. A rendelés-visszaigazolás tartalma: Megrendelő adatai (számlázási név, szállítási cím, kapcsolattartó, pénzügyes kapcsolattartó elérhetősége); tervezett átvétel dátuma; legutolsó még elfogadott leszállítási határidő (erre hivatkozunk az érdekmúlásban) ; fizetési feltétel; szállítás módja; csomagolási módja ; emblémázás adatai (grafika, színek, méret, elhelyezés, technika); termék adatai (megnevezés, mennyiség, szín); nettó ár; fizetendő összeg .

 

Grafika, látványterv:

 

  1. Grafikai látványtervek a megrendelést követően készülnek.
  2. A látványterv díjmentes.
  3. A gyártás kizárólag a Megrendelő által jóváhagyott látványterv elfogadását követően kezdődik el.
  4. A grafikai látványterv egy pixeles kép-file, a színek a képernyő beállításától függően eltérhetnek az eredetitől, kizárólag a grafikai elemek, elrendezésük, és a szövegpontosság ellenőrzésére szolgál.
  5. A színek tekintetében a jóváhagyási lapon feltüntetett emblémázási színek az irányadóak.
  6. A végtermék tekintetében a direkt színek referenciájaként megadott pantone solid coated színektől az eljárástól függően csekély, maximum 4-7 % eltérés lehetséges és megengedett.
  7. Megrendelő cégszerű aláírásával igazolja, hogy a grafikai látványtervet megtekintette, annak tartalmával és formai megjelenésével egyetért, és a gyártást a látványterv szerint jóváhagyja.
    Cégszerű aláírás: Aláírásra jogosult személy aláírása + céges bélyegző

 

Minőség garancia:

 

  1. Cégünk minden, az általunk gyártott és forgalmazott termékre, valamint az általunk végzett emblémázásra az idevonatkozó törvényeknek és rendeleteknek megfelelően minőségi garanciát vállal.
  2. A garancia időbeni mértéke eltér a termékek típusától függően. Ez pendrive esetében jelenleg 25 év (A kategória), vagy 12 hónap (B kategória). A pontos garanciális időtartamról érdeklődjön kollégáinknál.
  3. A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokért a felelősséget nem vállaljuk!
  4. A rendeltetésszerű használatról kérje kollégáink tájékoztatását.
  5. A számlán külön tételként nem részletezett csomagoloanyag, illetve egyéb jelölések, matricák nem részei a terméknek.

 

Minőségi kifogás:

Megrendelő minőségi kifogásokkal az átvételtől számított 72 órán belül élhet, melyet az egyedi megrendelések sajátosságai miatt egyedileg bírálunk el.

Jogvédelem alatt álló grafikai elemek:

 

  1. A megrendelő aláírásával igazolja, hogy a termékeken megjelenítendő logókat, grafikákat jogosan használja, azok használatával nem sérti harmadik fél érdekeit, vagy jogait.
  2. Cégünk a jogosulatlanul használt védjegyek, logók, grafikai elemek felhasználásáért felelősséget nem vállal, az ezekért. A 4PRO nem vizsgálja ezek eredetét, az emblémák esetleges jogszerűtlen felhasználásból eredő bárminemű jogi, vagy kártérítési következmény a Megrendelőt terheli.

 

Adatfeltöltés:

A pendrive-okra kerülő adatokat a 4PRO Kft FTP szerverén tároljuk, titkosan kezeljük, 72 órán belül töröljük. Ezen adatok kezelésére is az Adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak az irányadók. Az FTP szerver elérhetőségeit a 4PRO Megrendelőnként eltérő jelszóval és felhasználónévvel adja ki a megrendelés visszaigazolás jóváhagyása után.

Jogorvoslat:

 

  1. A szerződő felek megállapodnak abban, hogy a szerződés mindennemű kiegészítése, módosítása csak írásos formában lehetséges.
  2. A szerződő felek megállapodnak abban, hogy a jelen szerződésből származó valamennyi vitás kérdésben megegyezésre törekszenek. Ennek eredménytelensége esetén valamennyi jogvita eldöntésére a Pesti Központi Kerületi Bíróság, ill. a Fővárosi Bíróság az illetékes. A szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a Felek a PTK idevonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.